سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

|رفته امــ/ به گوشه ای دنج پناه برده ام/ حالا که باز هم زمانه می خواهد رسم همیشگی اش را تکرارکند، من دیگر بازیگر این صحنه نخواهم ماند! دیگرنقش اول این تئاتر تراژدیک نخواهم بود/  من از تکراروتکرار وتکرار گریخته ام به سوی ِ ...

به نبودن در میان این همه تکرار نیاز دارم/ به نبودن احساس های قدیمی، به تکرار نکردن واژه هایی که دیگر خودم هم باورنمی کنم، به نبودن لرزش های گاه وبیگاه،  به نبودن های دیگر نیاز دارم/ نداشته هایم را می خواهم/ تو را ...

می روم تا بیندیشم/ می روم کنجی را بیابم وآن قدر آرام بشوم تا دیگر کسی نا آرامم نکند/ آن قدر بیندیشم تا بتوانم دیگر نبودن را لمس نکنم/

برای لمس نکردن دوباره آنچه اتفاق افتاده، اندیشه می خواهم، بینش می خواهم و ذهنی که کمتر دچار نسیان شود....

                                                                          من تا ابد معتکف خواهم ماند،

                                                                                                                     مرا به نیستی باز مگردان..|


+ دوشنبه 89/5/25 12:57 عصر Şă | اشاره